onsdag den 23. november 2011

En prøve og et enkelt juleklip

I går aftes løb jeg tør for garn til dette projekt, mangler lige det sidste, og så greb jeg mig over at rydde op i garnkurven. Og hold da op man finder lidt af hvert, garn man ikke vidste man havde, en mærkelig strikkeprøve, x antal pinde i samme str. og ikke mindst en enkelt strikket benvarmer (gad vide om den nogensinde får en makker;-) Nå men så fandt jeg lidt garn frem og gik i gang med en lille prøve på min første oldemorfirkant, dog i lidt forskellige garntykkelser, men skidt pyt... Det lykkedes nemlig! Udover det fik Alberte og jeg testet 135 skabeloner til juleklip (eller det vil sige jeg testede den, mens Alberte lavede bagepapirsmassakre)


3 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare rigtig dejligt - og tillykke med firkanten, den blev superfin! og tak for dine altid søde beskeder på min blog - de gør så glad :-)

    SvarSlet
  2. Det var da så lidt :-) Kreativitet og humor i en blog er da en fornøjelse at læse :-)

    SvarSlet
  3. Fantastic blog! Do you have any suggestions for aspiring writers?
    I'm planning to start my own site soon but I'm a little lost on everything.
    Would you advise starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option?
    There are so many options out there that I'm completely overwhelmed .. Any tips? Thank you!

    Also visit my weblog :: new cellulite treatment

    SvarSlet