lørdag den 14. januar 2012

aaah lørdag...

Billeder fra vores dag...
På skovtur i det smukke vejr.

Isen i vandpytterne fascinerer mig på mystisk vis.

Mere vandpytteis...

Det fineste træ med smukke nuancer.

Alberte nød at være på tur i det gode vejr.

Lidt nyt i hjemmet. Lågkrukke fra - gæt en gang - Søstrene Grene. Og endelig har min mor fået kauni i neonfarver i butikken, så det måtte tilføjes til garnkurven.

Alberte har haft gang i vandfarverne og kulkridt. Synes faktisk den er fin selv om det bare er en børnetegning fra en på 19 mdr.

I morgen står den på Formland messe... det glæder jeg mig til!

8 kommentarer:

  1. Det må være så skønt, at have en garnbutik 'lige ved hånden' :) Kan rigtig godt li' din datters kunstværk, det skal da næsten i ramme.

    SvarSlet
  2. Ja man bliver lidt forvent med altid at kunne få det garn man lige står og mangler. Og min mor har jo også mange rester, som jeg tit kan låne. Ja det kunne være det fortjener at komme i ramme. Det er hyggeligt at hun nu er så stor at hun godt gider at lave lidt kreativt :-)

    SvarSlet
  3. superfedt garn! Det første vandpyt-billede minder mig om at være lille og gå rundt med helt blå fingre, fordi jeg altid liiige skulle samle frosne vandpytter op :-)

    SvarSlet
  4. hihi dejligt det kunne sætte nogle minder i gang ;-) Og ja garnet er altså for lækkert :-)

    SvarSlet
  5. Skønt vejr at tage på skovtur i:)
    Har din mors butik også en netshop? Og hvordan er Kauni garnet? Har nemlig aldrig haft det i hænderne, men vil gerne hækle et tæppe i det. Har dog hørt at det kradser lidt!?

    SvarSlet
  6. Ja hun har også en netbutik, og jeg tror neongarnet kommer på i dag. Kaunigarnet finder du her: http://www.lenep-katrinelund.dk/home.php?site=shop&action=productlist&cat=109&type=2
    Altså det er ikke det blødeste garn man kan finde i hvert fald, og for nogen vil jeg tro det kradser lidt. Men jeg er selv ved at strikke en trøje i det, og jeg synes det er lækkert garn. Min mor har lige fået hæklet et stort tæppe op af en af sine kunder, og det er virkelig flot. Hvis man ikke er til rigtig uld, er det alligevel nok bedst at vælge et alternativ. Men det kan være svært at sige.

    SvarSlet
  7. Ok. Tak for info:) Det er mest fordi der i kauni garnet findes lige præcis de farvenuancer jeg bedst kan lide, men da det ikke fås i særlig mange butikker har jeg endnu ikke haft mulighed for at mærke det. Nå...jeg må i tænkeboks:)

    SvarSlet
  8. Ja det skal lige overvejes, for det er jo en omkostning i både tid og penge med sådan et tæppe :-)

    SvarSlet