torsdag den 24. maj 2012

Sommerdage





1. rabarber og jordbær klar til crumble cake. Dem er der lavet nogle stykker af.
2. Blomsterne på bordet skifter hele tiden. Jeg går lange ture med vores hund, og kan ikke stå for at snuppe lidt blomster med hjem fra naturen. For mig giver de små buketter lidt sommerhus stemning.
3. læsning på terrassen... gad vide hvor sommerferien går hen...
4. Lækker sommerlig kartoffelsalat fra Meyers Salatværksted - bl.a. med radiser og rygeost.
5. Endnu en lille buket der har prydet vores spisebord.


I aften skal jeg til kreahygge sammen med nogen andre bloggere, og det glæder jeg mig til, nu skal jeg bare lige have valgt et kreaprojekt at tage med.

6 kommentarer:

  1. Den kartoffelsalat ser rigtig lækker ud...måske jeg skulle lave den til fisken i aften...bogen står i hvert fald på hylden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er bare så lækker, så jeg kan varmt anbefale at prøve den :-) bogen er jo generelt fyldt med lækre salater!

      Slet
  2. Flotte sommer billeder.
    Lyder skønt med kreahygge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Ja det er super hyggeligt, og skønt man kan møde nye mennesker bare ved at starte en blog.

      Slet
  3. God idé at nuppe lidt friske blomster og grene med ind. jeg vil ud og se hvad naboernes haver har at byde på:-) Og tak for en hyggelig aften igår, jeg håber ikke at du fik for mange myggestik ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, ikke en eneste myg gad at stikke i mig, så jeg var heldig ;-)

      Slet