mandag den 18. juni 2012

Små glimt





#1 fin klokkeblomst i min lotus gryde. Krydderurterne som plejer at være i den, er rykket ud for længst.
#2 Jeg tror Alberte kunne leve af koldskål hver dag, forældrene er bare ikke enige.
#3 En fornyet klassiker - brændende kærlighed med ristet parmaskinke, stegte løg og purløg.
#4 Min smukke og eneste rose er sprunget ud. Tror hellere den vil have lidt sol, fremfor de skybrud de lover i dag.
#5 Vi har flere søde naboer, som ind imellem kigger forbi med lidt hjemmebag. I går var det boller fra en ældre dame - bare fordi. Det smager fantastisk med hjemmelavet rabarbermarmelade.


Jeg pønser på en lille give away (den jeg lovede, da jeg nåede 100 læsere) - men jeg vil jo gerne have min friend connect (faste læsere) virker inden... Så jeg håber google snart får styr på det. 

2 kommentarer:

  1. Dejlige små glimt:-) Du er forresten rigtig god til at tage smukke billeder... Jeg vil GLÆDE mig til en Give Away fra din hånd!

    SvarSlet
  2. Tak det var en dejlig kompliment, nogle dage går der nærmest også lidt hobby i at ta billeder :-) og puha jeg ved nu ikke om du skal glæde dig så meget, nu må vi se :-)

    SvarSlet