søndag den 5. august 2012

Til et lille nyt familiemedlem



Vi venter på en lille nevø skal melde sin ankomst i vores familie. Heldigvis kom han ikke før tid, for den strikkede vest til ham færdiggjorde jeg i går, og i dag har min svigerinde termin. Jeg har igen brugt min mors opskrift, som du kan finde gratis her. Denne gang har jeg strikket den i alpaca, så den kan holde ham varm her til efteråret, sidst var det i bomuld. Kortet til ham har Alberte hjulpet med, og idéen har jeg fået fra hende her.

8 kommentarer:

  1. Hvor er den fin, den bliver helt sikkert et hit:-) - og supergod idé med børnefødder på kortet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Vi venter stadig i spændingen, så gaven og kortet ligger fint og venter endnu.

      Slet
  2. Rigtig fine gaver:-) søs

    SvarSlet
  3. Den er rigtig fin! Jeg strikkede også nogle veste til min baby, og der er blevet brugt meget. Den bliver lille nevø glad for :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja strikkede veste er bare et hit synes jeg, jeg har også selv brugt dem rigtig meget til min datter. Og jeg tror min svigerinde er en af dem der vil værdsætte det er lavet af et familiemedlem :-)

      Slet
  4. Heldig lille nevø med så skønne hjemmegjorte sager! Virkelig fint!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line :-) Jeg elsker selv hjemmegjorte gaver med tanker i, og tror også min svigerinde bliver glad for det :-)

      Slet