søndag den 10. februar 2013

Endnu en skøn dag








Så kommer der endnu et indlæg om et skønt arrangement. Denne gang var det Kähler der havde inviteret til bloggerarrangement først i deres Coffee Station på M.P. Bruunsgade i Århus, og efterfølgende i deres flagshipstore på den anden side af gaden. Jeg havde ikke besøgt deres Coffee Station før, men det var en virkelig positiv oplevelse, og jeg kan med sikkerhed sige det ikke er sidste gang jeg kommer forbi. Faktisk serverede de den bedste kaffe jeg længe har fået, og så fik jeg endelig mulighed for at smage en macaron, og den var lækker. Deres barista Anders var med til at gøre oplevelsen levende og han var meget kompetent ud i kaffebrygningen.
Efterfølgende var vi forbi deres flagshipstore, som jeg har besøgt før, og klart er mit foretrukne sted at købe Kähler produkter. Butikken i sig selv er en oplevelse, med tre rum med hver deres indretning ud i et, som skaber en helt speciel stemning. Samtidig er det lækkert at alle de fine designs fra Kähler er samlet et sted, så helhedsoplevelsen er komplet. Med os hjem fik vi en lille gave, heriblandt et mano krus i rød og en macaron som jeg har nydt her til formiddag.
Hvis du en dag kommer forbi Århus, så kig forbi M.P. Bruunsgade, og oplev stemningen omkring Kähler Coffee Station, deres flagshipstore og deres spisesalon.

I aften kommer det igen til at handle om Kähler - for der skal jeg have fundet den heldige vinder af min give away :-)

25 kommentarer:

  1. Tusind tak for en hyggelig eftermiddag, det var rigtig hyggeligt at møde dig!
    Så fine billeder du har fået taget, der fanger stemningen så fint :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Pernille! Det var virkelig hyggeligt :-)

      Slet
  2. Hvor er den røde mano kop bare flot! Og virkelig fine billeder. Lyder som et rigtigt godt arrangement. Må forbi næste gang jeg er i Århus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja god idé, det kan anbefales at kigge forbi alle steder :-) Jeg synes også koppen er super fin!

      Slet
  3. Må tilstå at jeg er ret vild med den røde mano kop:)
    Og der må jeg helt klart drikke kaffe engang!!!!
    Søs

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja du skal så meget med der ind i Bruunsgade næste gang du kommer på besøg :-)

      Slet
  4. Ej det ligner et rigtig godt og fint arrangement - flotte billeder Marie! Man kan bare fornemme. Havde en skøn dag! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er stor ros fra en dygtig fotograf :-) Du er altid så god til at fange stemningen :-)

      Slet
  5. Fine billeder og det lyder som et hygsomt arrangement. Jeg er ret imponeret over bjørnen i kaffen! Jeg elsker Kählers produkter, og glæder mig til at se deres kommende...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig hyggeligt :-) Han lavede ikke bare en bjørn, men skam også et hjerte hvor der stod blog i, imponerende ;-) De har i hvert fald fine sager på vej!

      Slet
  6. Spændende... Jeg MÅ altså snart på dén kaffebar!
    Og hvad angår butikken - den er bare super lækker ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja af sted forbi kaffebaren, det er super godt. Jeg kommer til at kigge forbi flere gange i fremtiden :-)

      Slet
  7. Spændende... Jeg MÅ altså snart på dén kaffebar!
    Og hvad angår butikken - den er bare super lækker ;0)

    SvarSlet
  8. Hvor ser det bare hyggeligt - og I er da bare nogle super heldige piger:0) Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg følte mig også lidt heldig, for det var en god oplevelse. Kählers univers i Bruunsgade er virkelig fint :-)

      Slet
  9. Flotte billeder som altid Marie! - og sikke en hyggelig eftermiddag:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, dejligt med ros for billederne :-) det var vildt hyggeligt!

      Slet
  10. Ihh Marie, det både lyder og ser ud som en fantastisk hyggelig dag. Dejligt at få mulighed for at møde andre bloggere også. Hvem der bare boede i Århus, suk... ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er vildt hyggeligt at møde andre, der må være nogle arrangementer ovre hos dig så du også kan komme med :-)

      Slet
  11. Skønne billeder Marie og tusind tak for i går - det var så hyggeligt at se dig og de andre igen! Og ja det var en vildt lækker oplevelse - er super glad for mine køb!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak :-) det var en super god dag. Det gør vi gerne igen ;-)

      Slet
  12. Kan anbefale søndags brunch hos Kähler Spisesalon, har været der i dag:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg også vi skal prøve ;-)

      Slet
  13. Tak for en dejlig eftermiddag, Marie! Det var et lækkert arrangement.

    SvarSlet