torsdag den 13. marts 2014

Førstehjælp til mig - anmeldelse af Dennis Knudsen produkter



Det der med at sætte tid af til mig selv og til at passe på mig selv og min krop, det er ikke noget jeg får gjort lige for tiden - desværre. Med to små i huset, kommer den slags i sidste række i hvert fald for en stund. Og det er faktisk ret ærgerligt, men ofte ender jeg bare i sofaen med mine kreaprojekter og lidt tv, og så er det ellers i seng. 
Så da jeg fik muligheden for at teste Dennis Knudsens nye produkter til ansigt og krop gav det en anledning til at gøre lidt ved det. Jeg har testet dem de sidste to uger nu, og synes faktisk der er flere positive ting ved produkterne. Først og fremmest er ansigtscremen ikke for fedtet men tilfører stadig fugt og det samme med bodylotionen. Masken virkede for mig forfriskende til huden og renseservietterne er virkelig praktisk for mig som nybagt mor til to, så kan man alligevel hurtigt give lidt førstehjælp til huden selv om tiden er knap.
Det eneste minus jeg lige vil nævne er altså cremens lugt, den skal jeg lige vænne mig til. 
Har du lyst til at prøve de nye produkter så kan du finde dem hos Føtex.


Produkterne har jeg sagt ja til at teste, og anmeldelsens ord er helt mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar