søndag den 23. marts 2014

På besøg hos Kähler








Jeg har igen været på besøg hos Kähler Villa Dining for at se på nyheder, helt bestemt forårsnyheder. Nu er det anden gang jeg er på besøg i villaen, og hver gang bliver jeg altså taget med storm af det sted, ligesom Kähler butikken inde i M.P. Bruuns gade er det så gennemført et Kähler univers, at det ikke kan andet end at inspirere. 
Denne gang er der også flere af nyhederne, som jeg allerede er fan af. Ursula serien (billede to) som de relancerer er så fin både i farver og form, og jeg er så heldig at der allerede nu står en fin gul kande her hjemme. Den er også funktionel hvilket er ret vigtigt, og jeg tror også jeg kommer til at ønske mig mere fra den serie. En anden nyhed som jeg også synes er spændende er Baristo, hvor man kan brygge en enkelt kop kaffe ned i koppen, du kan se det på billede fire og fem. Jeg tror oven i købet at det for en gang skyld også er noget for min kæreste. 
De sidste par billeder er blot lidt stemningsbilleder fra selve villaen. Jeg ønsker mig i den grad en mad og drikke oplevelse hos dem engang.

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud - og kagerne ser dejlige ud.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Det ser super hyggeligt ud :) Jeg håber også at kunne komme på besøg i villaen engang...

    SvarSlet
  3. Det var virkelig hyggeligt, og jeg kan varmt anbefale at kigge forbi villaen engang for det er en oplevelse i sig selv :-)

    SvarSlet