tirsdag den 17. februar 2015

Strik




I december fik jeg strikket et par shorts/knæbukser til Bertram. Jeg synes det er så fint til små drenge med strikkede shorts og strømpebukser, så det måtte han have, og de er da efterhånden også godt brugt som man kan se på fnullerne. Ellers er det blevet til en vest også til Bertram, strikket i uld/bomuld. Alt hvad jeg strikker til ham skal strikkes i størrelse 2 år, selv om han først bliver det til november. Jeg synes de små størrelser var meget hurtigt ovre desværre (læs de var lidt hurtigere at strikke når man ofte strikker på pind 3).

Nu er jeg så i gang med en grøn bella cardigan til Alberte i str 6 år (hun bliver også alt for hurtig stor), og så endnu en vest til Bertram, og opskriften jeg strikker efter her, er faktisk en af min mors designs (du kan se den færdige vest lige her). 

2 kommentarer:

  1. Du er så dygtig til at strikke Marie! Er meget misundelig - er jo selv ved at lære den svære kunst! Elsker den grønne Bella-cardigan - det er så fint det lille bladmønster!

    SvarSlet
    Svar
    1. Igen en sød kommentar :-) Jeg er ikke god til at få svaret men de bliver læst og værdsat!

      Slet