tirsdag den 25. august 2015

Sensommer









Sensommeren er så utrolig fin i år med masse af solskin og lune dage. Alligevel fornemmer man hvilken vej det går, mod mørkere og køligere tider. Men det er også helt okay, især med de skønne sommerdage vi har nået at få her i august.

Jeg har hæklet en abe til Bertram, han er glad for dyr, og med særlig fokus på aber lige nu. Jeg har hæklet den i frihånd, og synes det var et hyggeligt projekt. 

I går var jeg på en lille mirabellejagt, og fik lavet mirabellegrød af det jeg fik plukket. Det er fantastisk hvordan naturen deler ud af frugter og bær lige nu. Glæder mig til det bliver tid til at plukke brombær.

4 kommentarer:

  1. Hvor er den abe dog skøn!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-) Jeg synes også den er blevet ret fin :-)

      Slet
  2. Jeg har bladret lidt i dine indlæg. Sikke nogle skønne billeder du tager :-) Meget smukke og stemningsfulde!
    Kh Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Det varmer virkelig at høre :-) Tak fordi du kiggede forbi :-)

      Slet