søndag den 8. november 2015

VRS Fashion





Indlægget er lavet i samarbejde med VRS Fashion (sponsoreret).

De sidste måneder har jeg og resten af familien fået lov til at teste tøj fra VRS Fashion - tøjet der føres hos Dansk Supermarked. Vi har før testet det, og jeg har også selv købt det, især til børnene. Jeg er ret glad for det, fordi priserne matcher godt til vores budget, og det var samtidig nemt at finde noget der også smagsmæssigt passede til os. Jeg er især glad for ankelstøvlerne i ægte skind, og den grå jakke i 60% uld, begge dele er allerede blevet brugt meget, og indtil videre holder det sig godt.
Alberte har fået en fin sweatkjole med glimmerstjerner, desværre smitter glimmeret en smule af i vask ud på resten af kjolen. Bertram har fået et par fine fløjlsbukser i sort, som er bløde i det, og bliver fine til årets julearrangementer. Og faren i huset har også testet bukser, og han er ret begejstret for dem - især pasformen (de røde på billede 3).

Jeg er glad for mærket og vil også selv fortsat købe det, priserne er rigtig gode. Til eksempel koster den lækre uldjakke 399 og støvletterne i ægte skind 499 kr.(Støvletterne føres kun i Føtex). Og man kan nemt få lidt nyt børntetøj til under 100 kr. Det er også nemt at tanke op af billige basisting som toppe og leggings.

Som serviceinfo kan jeg lige sige at jeg i går så, at i dag og i morgen er der 40% på damemode hos Bilka. Så der kan man virkelig gøre et godt køb. 


Indlæggget er lavet i samarbejde med VRS Fashion, men billederne og ordene er mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar